sunnuntai 6. marraskuuta 2016

Lost Lake

Tälle päivälle oli järjestetty Lost Lake Hike. Olin aika yllättynyt osallistujien määrästä, sillä eilisestä biletyksestä päätellen olisi luullut suurimman osan asuntoloiden asukkaista olevan krapulassa. Mutta oli meitä lähtijöitä kuitenkin päälle viiskymmentä. Mä kuljin aika pitkälti eilen tapaamani kanadalaisen Helenan kanssa. Loppuvaiheilla koettiin, että meidän kulkema Lost Lake Loop oli vähän turhan iisi, niin poikettiin Nature Trailille. Ei ehkä mikään fiksuin päätös mun mutaisista kengistä ja housuista päätellen..mut oli kyl silti paljon kivempaa kuin tasaisella hiekkatiellä kulkeminen. Löydettiin myös uusi kävelyreitti takas asuntoloille, joten vältyttiin mutamäeltä, mutta saatiin kyllä silti kavuta yhtä jyrkkää rinnettä ylös. Näin myös elämäni ensimmäiset bluejayt! Ei tietenkään oo valokuva-aineistoa niistä, mutta sain kyllä gopro-videota niistä (päivitän videon jossain vaiheessa).













Polttavan suihkun, salaattilounaan ja puolikkaan marianne-Fazerlevyn jälkeen en sitten tehnytkään juuri muuta kuin chillasin huoneessani Netflixin kanssa. Tänään ohjelmistossa on ollut The Wave, Never Been Kissed, Pringe of Egypt ja juuri nyt ruudussa pyörii Anastasia. Käytiin Helenan kanssa vielä kaupoilla kuuden aikoihin ja jösses kun tuolla mäessä oli pimeää..onneksi meillä on älypuhelimet, jotka toimii mainiosti taskulamppuina. Ilman niitä olisi varmaan useampi luu mennyt jo poikki. :P

Onko tämä vain harhaa?


Emmi & Netflix

Huomenna alkaa scavengerhunt, jonka lauantaisena ohjelmanumerona on uinti Lost Lakessa. En malta odottaa! Normaalisti mua ei saisi veteen, joka on alle 23-asteista, mutta mä luulen, että mä voin tehdä poikkeuksen tällä kertaa...katotaan nyt. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti