tiistai 11. lokakuuta 2016

T - 15 days

Nyt se ehkä vihdoinkin iski. Mä oon oikeasti muuttamassa vuodeksi toiseen maahan kolmen viikon kuluttua.

Edellisen päivityksen jälkeen asiat on edenneet sen verran, että työpaikka Whistler Blackcombin lipunmyyjänä on varmistunut ja työt alkaa 31.10. Lentolippu on hankittuna ja saavun Vancouveriin 26.10. Kilroyn pakettiin kuului yhden yön majoitus Vancouverissa ja Allianssin pakettiin(joiden kautta hankin viisumin) kuului kahden yön majoitus. Kävi aika hyvä mäihä, että nämä majoitukset on kaikki samassa hostellissa, joten eipä tarvitse onneksi vaihtaa majapaikkaa noina kolmena yönä, jotka vietän Vancouverissa. Olen myös hankkinut Greyhound-lipun Vancouverista Whistleriin ja ihanan sosiaalisen median kautta mulla on myös matkaseuraa tolle reissulle, joten voidaanpa sitten harhailla yhdessä kun etsitään Whistlerin asuntolatoimistoa, jossa meille vihdoin paljastuu missä me bunkataan seuraavat kuusi kuukautta.

Vuokralainen löytyi ystävän kautta ja vaikka muitakin ehdokkaita löytyikin, on ihanaa että mun asuntoon muuttaa joku kaverin kaveri. Viimeksi mun ollessa opiskelijavaihdossa täällä asui kaksi ihan vierasta ihmistä eikä mitään käynyt, mutta kyllä se antaa mielenrauhaa, että joku mun lähipiirissä tuntee sen ihmisen, joka tänne muuttaa. Kämppä on tällä hetkellä ihan kaaoksessa kun olen yrittänyt pakata omaisuuttani muuttolaatikoihin, jotka roudaan huomenna kellariin.


Olen myös käynyt hieman läpi mun kirjoja ja vein jo 1,5 IKEA-kassillista niitä töihin meidän "kirjastoon". Huomenna kannan vielä yhden säkillisen ja sitten alkaa kämppä olla aika tyhjillään kirjoista. Luojan kiitos kävin eilen ostamassa Etolasta viisi ylimääräistä muuttolaatikkoa, sillä en kyllä tiedä mihin olisin muuten noi kaikki kirjat saanut ahdettua. Aivan järkyttävää..oon kyllä sinänsä onnellinen, että oon viimeisen puolen vuoden aikana ostanut noin 99% mun kirjoista vaan iPadille, vaikka kyllä semisti kaipaan sivujen hiplaamista ja kirjojen tuoksua.

Tänään saapui myös viime viikolla Zalandolta tilaamani lasketteluvermeet ja kun testasin niitä, olin kyllä niin valmis laittamaan sukset jalkaan ja lähtemään rinteeseen. Toivottavasti tää fiilis jatkuu vielä kun pääsen laskettelukeskukseen eikä mulla mee pupu pöksyyn kun pitäisi lähteä ekaa kertaa lasten rinteeseen. :)



Enää kolme päivää jäljellä nykyistä duuniani. :/ Vaikka kaikki ei aina ole mennyt ihan putkeen ja toimistotyö itsessään ei ehkä ole mua varten, on tosi inhottavaa ja surullista jättää oma tiimi taakseen. Etenkin kun tuntuu siltä, että vasta viimeisen puolen vuoden aikana, kun oon ollut kokoaikaisena, oon oikeestaan päässyt kunnolla sisään tähän porukkaan. Huoh, kaikki päättyy aikanaan ja kyllä mä sen tiedostan, että tää on kyllä ihan oikea ratkaisu tänhetkisessä tilanteessa, mutta ei se silti sitä ikävää poista. <3

Ennen mun talviseikkailua on vielä luvassa viikon mittainen löhöloma Kanarialla perheen kanssa. Katellaan mitä kaikkea saan siellä aikaiseksi. Suurimpia odotuksia: herätyskello ei herätä 5:15 joka arkiaamu, tähtitaivas on erilainen kuin Suomessa, pääsen todennäköisesti testaamaan surffausta, aurinko paistaa ja on lämmintä eikä sitä lämpöä tarvitse ihailla toimiston ikkunan läpi, voin heittää tämän vuoden talviturkkini, näen veljentyttöjäni joka päivä... ehkäpä inspiroidun päivittämään blogia sieltä käsin. Ainakin voin testata uutta GoPro-kameraani ja kokeilla kuinka helppoa sen videoita on päivittää tänne blogiin. :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti